El reconegut músic Manu Guix va ser l’encarregat de tancar la cinquena edició del Festival Toca’m de Tortosa amb una actuació extraordinària a la plaça de la Catedral. Este concert, que s’havia de celebrar en els dies centrals del certamen, es va haver d’ajornar a causa d’un contratemps de salut de l’artista. Finalment, el compositor ha pogut pujar a l’escenari de Tortosa per a oferir la seua proposta musical en un entorn patrimonial únic, completant la programació d’este esdeveniment de referència.
L’organització de la cita ha mostrat la seua total satisfacció pel desenvolupament global de les diferents activitats i actuacions programades, aconseguint una gran complicitat amb el públic de les Terres de l’Ebre. Amb esta fita, el festival clou les seues portes mantenint intactes els valors fundacionals de proximitat i qualitat artística que el caracteritzen des del seu naixement.
Des del consistori de la ciutat s’ha posat en relleu la importància de donar suport i continuïtat a este tipus de projectes, assumint un compromís ferm que s’estendrà al llarg del present mandat municipal. La combinació d’expressió musical i riquesa històrica es consolida com un dels principals actius de promoció exterior de la localitat.
Jordi Jordan, regidor de Cultura de Tortosa: «És un festival més que consolidat a Tortosa, que continuem impulsant, i al qual també volem fer un agraïment a tota la gent que el fa possible.»
La interpretació de les noves composicions de la gira Galàxies, juntament amb les cançons d’etapes anteriors, van servir com a fermall d’or per a una cita que convertix cada any el piano i el patrimoni de Tortosa en els veritables protagonistes del territori.
