La marca de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre canviarà el reglament i el seu logotip. Així ho han afirmat des del COPATE, l’òrgan gestor de la marca, després de la Comissió Executiva de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre. Unes accions per reimpulsar la marca que començaran a principis de 2023, després que s’aprovi en la junta general del desembre.
El COPATE comptarà amb un pressupost de 700.000 euros que invertirà en projectes per impulsar la marca fins a finals de 2023. Pel que fa al reglament se simplificarà per tal de facilitar l’adhesió d’empreses acreditades. Així, a partir de l’aprovació, seran els tècnics i no el comitè avaluador els encarregats d’acreditar les empreses. Actualment, hi ha 180 empreses acreditades i s’espera arribar a prop de les 400.
Respecte al logotip, dissenyat per l’empresa Undatia, mantindrà els colors actuals, però es destacarà el concepte de biosfera.