L’Ametlla de Mar ja disposa d’una Oficina de Turisme intel·ligent i inclusiva. Es tracta d’una nova actuació del Pla de Sostenibilitat Turística que té l’objectiu d’oferir una millor experiència de visita a l’usuari, a través de l’ús de la tecnologia, amb tres nous elements. Els elements inclosos són un tòtem interactiu exterior que permet al visitant obtenir informació les 24 hores del dia, tots els dies de l’any i que disposa de tota la informació del municipi actualitzada. Un taulell interactiu interior on el visitant pot accedir a la informació sol·licitada i un bucle magnètic portàtil per a persones amb discapacitat auditiva. El principal objectiu de l’actuació és tenir una oficina de turisme accessible, digital, eficient que funcioni com a km 0 de l’experiència turística a la destinació.
Aquesta actuació també vol integrar la intel·ligència de mercat en el procés de planificació i definició de l’estratègia de la destinació així com millorar l’experiència de visita a l’Oficina de Turisme a través de l’ús de la tecnologia. La iniciativa ha estat finançada a través dels ajuts Next Generation.