Este cap de setmana s’ha celebrat la primera jornada de la Lliga Escolar de Rem de les Terres de l’Ebre amb prop de 100 participants de les categories aleví, infantil, cadet i juvenil, i joves esportistes dels diferents centres i clubs del territori. L’esdeveniment ha servit per donar el tret de sortida a una lliga, única a Catalunya, que neix amb l’objectiu de fomentar la pràctica del rem en edat escolar i consolidar aquest esport com una opció formativa i competitiva a les Terres de l’Ebre.
