El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i el COPATE han formalitzat un protocol de col·laboració estratègica per reforçar el desenvolupament d’un model turístic sostenible i alineat amb els valors de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre. L’acord estableix l’ús compartit de la marca Reserva de la Biosfera-Terres de l’Ebre amb l’objectiu d’homogeneïtzar la imatge de la destinació i enfortir la identitat del territori. També preveu la creació d’un grup de treball mixt que coordinarà de manera periòdica accions i projectes en matèria de turisme responsable. Les dos institucions destaquen que el protocol permetrà millorar la coordinació institucional, impulsar la promoció turística conjunta i garantir un creixement equilibrat del sector.
