Les Salines de la Trinitat continuen treballant per poder traure la seua producció via marítima. Des d’INFOSA, diuen que això asseguraria la viabilitat de les Salines de la Trinitat davant les dificultats que generen els temporals al Trabucador, que sovint deixen incomunicat l’accés terrestre. L’empresa considera imprescindible disposar d’una infraestructura bàsica que permeti garantir el transport de la sal i alhora obrir noves vies de desenvolupament.
Les Salines de la Trinitat continuen volent el pantalà per poder tindre via marítima
Actualitzat:1 Min de lectura
