L’Ajuntament de Tortosa és propietari de la superfície del Pla Parcial camí de Roquetes, de prop de 70.000 m², actualment sense un ús definit, després de ser descartats com a terrenys per al nou hospital. Aquells terrenys són urbanitzables però el seu futur dependrà tant de l’interès privat com de la voluntat política. L’alcalde Jordi Jordan ha assegurat que els solars del Pla Parcial camí de Roquetes no es desaprofitaran.
Ara s’estudien opcions d’aprofitament en funció de la normativa d’inundabilitat i dels programes que puguin sorgir de la Generalitat o l’Estat.
