El plenari de l’Ajuntament de Deltebre, en la seva darrera sessió de l’any, ha aprovat iniciar la resolució del conveni de cessió d’ús de l’equipament de l’Obrador, que des del 2017 havia acollit el projecte Roberto Olivan Performing Arts SL. L’acord ha comptat amb els vots favorables dels grups municipals d’Enlairem i d’ERC.
El conveni signat l’any 2017 ja contemplava la possibilitat de resoldre’l en cas que Roberto Olivan deixés de tenir vinculació amb el Festival Deltebre Dansa i amb el municipi. Aquesta circumstància s’ha donat després que Olivan anunciés, el passat 27 de novembre, la seva desvinculació del projecte i l’inici d’una nova etapa professional amb el Vértebra Dansa a Tortosa.
Amb aquesta decisió, l’Ajuntament de Deltebre començarà els tràmits necessaris per recuperar l’ús de l’Obrador, amb l’objectiu de donar continuïtat a la gestió municipal i explorar noves possibilitats culturals per a l’equipament.
