Estes obres eren una de les reivindicacions històriques del veïnat de Poblenou del Delta i de la Plataforma de la Carretera de la Vergonya, que durant anys han convocat mobilitzacions per reclamar la millora d’esta via. Els veïns han rebut l’anunci amb una valoració molt positiva i desitgen que es compleixin les dates marcades.
