L’AP-7 ha estat la carretera amb més víctimes mortals de l’any 2025, concretament han perdut la vida 17 persones, de les quals 11 han estat a la demarcació de Tarragona. De fet, el tram ebrenc de l’autopista és un dels més perillosos, i per això el Servei Català de Trànsit ha incorporat des de fa un mes la reducció de velocitats i la restricció d’avançar camions. La demarcació també destaca per haver registrat 7 de les 10 víctimes mortals de vehicles pesants.
