L’Ajuntament de Roquetes ha implantat, des del passat 1 de gener, la jornada laboral de 35 hores setmanals per a tota la plantilla municipal, després d’un acord amb els representants sindicals en el marc de la negociació dels nous convenis del personal funcionari i laboral. La mesura s’aplica sense reducció salarial i busca millorar la conciliació personal i familiar dels empleats municipals, mantenint intacta l’atenció al públic. A més, el ple municipal va aprovar recentment el primer conveni per al personal funcionari fins al 2028, que inclou, a més de la reducció de la jornada, la creació d’un fons social amb ajuts per a material escolar, estudis universitaris, implants odontològics i ulleres.
