El Departament de Salut preveu vint-i-cinc punts de vacunació a les Terres de l’Ebre per la nova fase de vacunació massiva que ha de començar a Setmana Santa. La gerent de la regió sanitària, Mar Lleixà, ha defensat que al nostre territori no és necessari un macropunt de vacunació com en altres sis grans ciutats de Catalunya. Al seu lloc s’han habilitat de moment punts a sis municipis ebrencs i pròximament s’obrirà el pavelló firal de Tortosa per vacunar a la població general.
Benvinguts i benvingudes a l’Ebre al Dia. És dijous 25 de març. Mentrestant el risc de rebrot segueix remuntant a les Terres de l’Ebre, que encara es manté per sota del llindar de risc baix. I avui també és el dia que comencen les eleccions agràries a Catalunya, on 2.400 pagesos del territori poden escollir la seva representació als òrgans col·legiats amb la Generalitat. També entrevistarem a Jordi Jardí, secretari general d’administració de seguretat en funcions i exalcalde de Tivissa. Comencem!