Trenta-un milions d’euros són els que la Generalitat invertirà en les Terres de l’Ebre l’any 2022. Així ho contemplen els pressupostos del govern català. No obstant això, el delegat territorial, Albert Salvadó, ha advertit que el volum d’inversió pot pujar, donat que encara hi ha partides no territorialitzades. Reaccions com la de l’alcaldessa de Tortosa no s’han fet esperar, sobretot perquè no s’hi contempla una inversió per a l’ampliació de l’Hospital Verge de la Cinta, que, segons Salvadó, encara no està en fase d’adjudicació.
Encara parlant de pressupostos, el ple de l’Ajuntament de Deltebre aprova els més alts de la seva història. Tan Més Deltebre com el PSC hi han votat en contra, ja que els titllen d’ “electoralistes”. Per la seva banda, Enlairem Deltebre defensa que responen a les necessitats estructurals del municipi.
L’oposició a la futura línia de Molt Alta Tensió arriba al Parlament Europeu de la mà d’Esquerra Republicana de Catalunya. L’eurodiputat Jordi Solé ha formulat vàries qüestions a la Comissió Europea, entre elles, el dubte de com protegirà l’administració comunitària els espais naturals afectats pel projecte.
A la cultura, tots els detalls de la gran festa de la Cultura Catalana: ‘Festivitas Bestiarium’, que aterra a Tortosa del 20 al 27 de novembre.
I als esports, el partit benèfic entre l’Espanyol B i el Club Deportiu Alcanar que, malgrat la contundent derrota dels canareus, ha aconseguit recaptar, almenys, mil euros per als afectats dels aiguats.