La majoria dels ebrencs i ebrenques passarem aquests nadals a casa i complint amb les restriccions. Justament aquesta ha esstat una de les claus per a que la despesa en les compres s’hagi gualat a la de l’any passat
La Residència Natzaret de Móra d’Ebre serà la primera en rebre, aquest diumenge les primeres vacunes de covid-19 al territori. Les direccions dels geriàtrics han preparat una protocol per poder apropar als familiars als usuaris i fer més càlids aquests dies de Nadal.
La tendència a l’alça de la pandèmia a l’Ebre no remet: hi ha 21 nous positius i el risc de rebrot se situa de mitjana en 278.la comarca de la Terra Alta la que presenta un valors epidemiològics més alarmants, amb un índex de rebrot de 1.700. Al Baix Ebre és de 331, 124 a la Ribera 98 al Montsià.
El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre aprova el pressupost per al 2021, que puja a més de 6M€. Seguint amb la línia d’exercicis anteriors, el 52% dels comptes de l’ens comarcal estaran destinats a l’àrea d’atenció a les persones.
El poble de Jesús no vol deixar de representar un any més el Pessebre Vivent. La 35ena edició es farà de manera virtual a través de 3 videos pel canal de youtube de l’ajuntament de l’Entitat Municipal Descentralitzada i per una gran pantalla que es posarà a l’Església parroquial.