L’Ajuntament de la Ràpita transformarà la zona nord-est del municipi. Ho farà amb el projecte ‘Ròtula Delta’. Una iniciativa que dignificarà l’accés de la població per la façana litoral i pretén convertir-se en una porta sostenible d’entrada al Delta. Allí també hi confluirà el quilòmetre cero de la via verda. Es tracta d’una inversió de quasi dos milions i mig d’euros que es finançarà amb fons Next Generation.
Les persones que visitin Amposta ja podran gaudir de la torre de la celòquia del Castell. Un indret de gran rellevància històrica que ara l’Ajuntament ha recuperat. D’aquesta manera, el consistori ha finalitzat les obres a la zona.
El Banc de Sang i Teixits a les Terres de l’Ebre ha fet una crida a fer donacions en plena Setmana Santa, perquè les reserves actuals no arriben al mínim desitjable. Ara per ara, només hi ha sang per als pròxims quatre dies.
El Museu del Ferrocarril de Móra la Nova es convertirà en un set de rodatge de cine. Allí, es gravaran algunes de les escenes de l’adaptació de la novel·la ‘L’escanyapobres’ de Narcís Oller.
Les pastisseries de les Terres de l’Ebre estan a ple rendiment. Ja que han de tenir a punt les mones de Pasqua perquè tots els fillols ebrencs puguin gaudir de la dolçor típica de la Setmana Santa.
Als esports, coneixerem l’últim resultat de la Rapitenca, que segueix líder de primera catalana, tot i tenir un partit menys.
I a la cultura anirem a Alcanar, on s’ha presentat l’últim llibre de Joan Josep Sancho. Un recull de la vida de 50 canareus i canareves.