El Dia de Tots Sants torna a recuperar la normalitat a l’Ebre després que l’any passat es regís pel confinament comarcal. Amb comptagotes, els tortosins i tortosines han acudit al Cementiri Municipal al llarg de tot el pont, per a homenatjar als seus difunts amb flors i pregàries.
La Generalitat de Catalunya homenatja a les dones rurals de tot el país en un acte celebrat al Poble Vell de Corbera. En el marc del seu Dia Internacional, una taula rodona ha recordat la importància del col·lectiu femení en sectors com la pesca, l’agricultura o la ramaderia.
La DO Terra Alta ja té la seva ruta del vi. Més de vint cellers i cinquanta activitats pretenen posicionar la comarca com un dels principals destins enoturístics del país. La iniciativa s’ha presentat a Batea en el marc de la 34a edició de la Festa del Vi de Gandesa.
La Plataforma Carretera de la Vergonya organitza una nova acció de protesta en aquest vial per a reclamar que s’hi executin les accions promeses per les administracions. Volen que aquestes s’incloguin dins els pressupostos per a l’any 2022 de la Diputació de Tarragona.
I als esports, analitzarem la derrota del Club Voleibol Roquetes contra el líder invicte de la Superlliga 2; l’Illa Grau.