La Guardia Civil ha desmantellat una de les organitzacions que donaven suport logístic a les xarxes de narcotraficants al delta de l’Ebre i a la costa tarragonina. Pel que sembla s’han detingut diverses persones de diferents nacionalitats en alguns punts de l’Estat. Així ho ha avançat a Canal terres de l’Ebre el cap de la comandància de la Guardia Civil de Tarragona, el tinent coronel Jordi Verger.
L’oficina de consum del Baix Ebre ha fet públic que el major nombre de queixes registrades són en relació a les empreses elèctriques. Tot seguit, anirien les telefòniques i les de serveis bàsics. Des de l’oficina, alerten que cada vegada hi ha més queixes per estafes relacionades amb Internet.
Deltebre presenta el projecte de pavimentació de la majoria dels carrers de la població. Fins al 80 per cent de les vies rebran les millores i suposa una inversió de quasi 4 milions d’euros. Una intervenció sense precedents a la història del municipi, segons a apuntat l’alcalde de la població.
Tornen els Armats de Flix i la Samarita aquesta Setmana Santa. Un retorn molt esperat pels flixancos i les flixanques, ja que fa dos anys que no els veuen desfilar a causa de la situació sanitària. Aquesta tradició compta amb més de 100 anys d’història i està molt arrelada entre la població.
Finalment, Jesús podrà tornar a celebrar La Fira de l’Oli i la Garrofa del 13 al 15 de maig. S’havia de fer al febrer, però la pandèmia no ho va fer possible. La nova data s’ha consensuat amb el sector de l’oli i presentarà novetats con un canvi d’ubicació.
El Centre d’Interpretació del Renaixement de Tortosa disposa de nous elements per divulgar la història de la ciutat. A l’exposició permanent, s’han afegit maniquins que representen figures tortosines de l’època.
I en cultura els parlarem de la dissetena edició del cicle de música sacra de Tortosa.