Les previsions del govern no s’han acabat de complir este dilluns, ja que la xarxa ferroviària a les Terres de l’Ebre no ha recuperat la normalitat esperada. Malgrat que s’havia anunciat que els trajectes amb servei alternatiu es reprendrien per via fèrria, molts usuaris s’han vist obligats a continuar utilitzant el transport per carretera. Esta situació ha afectat especialment la línia R15, on el tram comprès entre Reus i Riba-roja d’Ebre encara es realitza amb autobusos de reforç per a garantir la mobilitat dels passatgers, especialment a punts com l’estació de Móra la Nova.
La jornada ha tornat a estar marcada per les incidències constants que han derivat en demores importants als trens regionals del sud, provocant el malestar de les persones que depenen d’este servei per als seus desplaçaments diaris. Com que el servei de trens no complix amb els horaris establerts, s’han hagut d’habilitar combois d’autobusos des de diversos municipis de les Terres de l’Ebre per a intentar mitigar els efectes de les avaries. Este reforç al servei de Rodalies s’ha convertit en una alternativa viable per a evitar que el col·lapse ferroviari s’agreugi encara més en este inici de setmana.
