Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de la mort d’una dona a Tortosa, la qual va morir este passat dijous després de ser ingressada l’Hospital Verge de la Cinta, segons ha avançat l’ACN. El decés va ser comunicat a les autoritats pel centre sanitari tortosí, activant els protocols judicials pertinents en casos de morts amb indicis de criminalitat.
Actualment, el jutjat d’instrucció número 4 de Tortosa s’ha fet càrrec del cas. Segons les primeres informacions publicades per elcaso.cat, la víctima hauria ingressat arran d’una presumpta agressió per part de la seua parella. En el moment dels fets inicials, l’home va ser arrestat pels Mossos d’Esquadra com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. La investigació policial i judicial resta ara a l’espera dels resultats definitius de l’autòpsia.
