El CE Tortosa es prepara per a afrontar el tram final de la competició en la Lliga Catalana d’Handbol. Este diumenge, el conjunt tortosí visitarà la pista del Sant Martí Adrianenc en el que serà el penúltim partit de la temporada regular. Es tracta d’un duel on la classificació ja no patirà canvis significatius per a cap dels dos conjunts, fet que permet als tortosins plantejar l’enfrontament amb una perspectiva de futur.
L’objectiu principal de la plantilla i del cos tècnic és aprofitar estos darrers minuts de competició oficial per a seguir treballant de cara a la pròxima temporada. Durant les darreres sessions d’entrenament, el grup s’ha centrat a recuperar automatismes defensius que s’havien anat diluint al llarg del curs, així com en reforçar conceptes tàctics que ja es van assajar durant la pretemporada.
A més de la solidesa en camp propi, el CE Tortosa vol incidir en la millora de la transició defensa-atac. L’objectiu és guanyar fluïdesa en la sortida de la pilota per a generar més situacions de gol clares i retrobar-se amb l’efectivitat realitzadora. Este partit a terres barcelonines servirà com una prova exigent per a avaluar l’evolució d’estos ajustos abans de posar el punt final a la lliga la setmana vinent al pavelló de Ferreries.
