El CF Tortosa-Ebre ha aconseguit trencar una ratxa negativa que s’arrossegava des del passat 15 de novembre. Després de cinc mesos de sequera, el conjunt tortosí ha tornat a cantar victòria este cap de setmana en un partit d’alt voltatge al seu estadi. Els ebrencs es van imposar per un ajustat 3 a 2 davant d’un dels rivals més forts de la categoria, el Sant Cugat FC, que actualment ocupa la segona posició a la taula classificatòria de la Primera Catalana.
Esta victòria és un baló d’oxigen vital per als hòmens del Tortosa-Ebre, que necessitaven sumar de tres en tres de forma urgent per a mantindre vives les esperances d’assolir el miracle de la salvació. Tot i el triomf, la situació continua sent delicada: l’equip es manté com a cuer del grup, però ara se situa a vuit punts de la zona de permanència. Amb 15 punts encara en disputa en les pròximes jornades, l’objectiu de la continuïtat a la categoria encara és matemàticament possible.
D’altra banda, la jornada ha deixat resultats dispars per a la resta de representants ebrencs. El FC Ascó va demostrar la seua fortalesa com a local en superar amb autoritat el CN Terrassa per un clar 3 a 0. Este resultat catapulta els riberencs fins a la cinquena plaça amb 35 punts, situant-se a només nou punts de la tercera posició i consolidant-se a la zona alta de la classificació.
La creu ha estat per a la UE Rapitenca. El conjunt de la Ràpita no va poder sumar en el seu duel al Municipal de la Devesa, on va caure derrotat per 0 a 2 contra la UE Sitges. Amb esta derrota, els rapitencs ocupen la desena posició amb 30 punts, quedant-se en una situació perillosa, a només un punt de les posicions de descens. En este tram decisiu de la temporada, els equips de les Terres de l’Ebre hauran de lluitar al màxim per a complir els seus respectius objectius abans del tancament de la lliga.
