La sisena onada de la Covid-19 ja té efectes sobre les Terres de l’Ebre. En només una setmana s’han diagnosticat gairebé tres-cents nous casos positius al territori. Tot i així, l’empitjorament de les dades no s’està veient reproduït amb la mateixa força als hospitals ebrencs, segons els experts, gràcies a la vacunació. A hores d’ara ja hi ha 43 brots actius a les quatre comarques i un es troba a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
El Comitè de treballadors de l’empresa del bomber mort a la Central Nuclear d’Ascó trenca el seu silenci. Desmenteixen, a través d’un comunicat, informacions oficials difoses per ANAV i exigeixen una disculpa pública de l’empresa propietària. Aquesta s’ha posicionat a través del seu director i amb un comunicat intern que confirma que els fets narrats en un inici són erronis.
Albert Salvadó anuncia que el primer tram on s’implantarà el carril 2+1 a la C-12 serà el que enllaça Tortosa amb Amposta. En el Consell de Direcció de l’Administració del Govern a les Terres de l’Ebre, també s’ha tractat el trasllat de sorres per a frenar la regressió al Delta de l’Ebre.
L’Ajuntament de Deltebre implementarà una nova línia d’ajuts per a les famílies i comerços afectats per temporals. Aquest és un dels punts més destacats que s’ha de debatre en la propera sessió del ple del consistori deltaic.
I als esports, el naixement d’un nou club al territori; el Boccia i Slalom Terres de l’Ebre, destinat a persones amb paràlisi cerebral o discapacitat física severa.