Es tripliquen els contagis de coronavirus a les Terres de l’Ebre en dues setmanes i es dispara l’índex de rebrot, que assoleix nivells del mes de gener. El relaxament de les mesures i la propagació de la variant Delta han fet donar marxa enrere al Govern i des d’aquest divendres es tornarà a tancar l’oci nocturn en espais interiors.
Cinta Pascual deixa la presidència de l’Associació de Dones Empresàries, Directives i Emprenedores de les Terres de l’Ebre després d’onze anys. El nou càrrec l’ha assumit la rapitenca Natàlia Guart, fins ara, vicepresidenta primera de l’entitat. Pascual ho ha comunicat en el marc dels premis ‘Gràcies’.
L’Ajuntament de Tortosa preveu tenir acabades les obres de la plaça de la Catedral a principis de setembre. Els treballs suposen la construcció d’una nova escalinata al temple i la pavimentació de la plaça, que seguirà el mateix estil que els carrers pròxims.
Diferents entitats i institucions del Baix Ebre s’han unit per crear el 1r Circuit d’Emprenedoria de Tortosa. Es tracta d’una aliança que permetrà, des de l’octubre fins al maig del 2022, impartir tallers, activitats i assessorament als emprenedors de la comarca i d’arreu del territori.
El Cambrils Team es va imposar per cinquè any consecutiu al tradicional torneig de futbol platja de l’Ampolla. La 23a edició de la competició va tornar després d’un any d’aturada per la pandèmia en mig d’una gran expectació i amb la participació de 16 equips d’arreu de les TTEE, Catalunya i València.