El CE Tortosa va patir una derrota contundent este passat cap de setmana a la pista del Sant Martí Adrianenc, on va caure per un clar 49-29. El matx va estar dominat pel ritme frenètic imposat pel conjunt local, que no va donar treva als tortosins en cap moment del duel. Tot i el resultat final, l’equip tortosí va mostrar una imatge competitiva durant bona part de la primera meitat, aconseguint mantindre’s dins de la dinàmica del joc i plantant cara a un rival de gran entitat.
A la represa, però, la situació va canviar radicalment. El Sant Martí Adrianenc va fer valdre la seua superioritat física i, sobretot, una profunditat de banqueta que va acabar per desgastar els hòmens de David Fernández. El CE Tortosa, que es presentava a la cita amb pocs efectius, no va poder sostindre el nivell d’exigència i va veure com la distància en el marcador s’ampliava progressivament fins al xiulet final.
Malgrat la duresa del tempteig, el cos tècnic ha volgut extraure conclusions positives de l’enfrontament. Fernández ha subratllat la implicació de la plantilla i el treball realitzat en el nou sistema defensiu, un aspecte que consideren clau per a la consolidació del projecte esportiu a mitjà termini. Així, el partit s’ha interpretat com una sessió d’aprenentatge pràctica de gran valor dins del procés de creixement.
