L’Ermita de la Petja ha tornat a celebrar la seua festa tradicional. L’esdeveniment, que compta amb una gran arrelament a la ciutat, ha estat organitzat per Amics de l’Ermita de la Petja. La jornada festiva ha arrancat ben d’hora amb el repic de campanes. Un dels moments més destacats del matí ha sigut la missa, que enguany ha comptat amb el bisbe Sergi Gordo. En acabar la cerimònia s’han imposat les bandes a les pubilles.
