Els riberencs i riberenques han observat una taca d’oli sobre l’aigua del riu Ebre que s’ha vist per primer cop dilluns al municipi d’Ascó. Tot apunta que prové de l’interior de la Central Nuclear, com així ha anunciat l’empresa propietària, ANAV. Tot i que ara ja ho estan investigant, l’encarregada de denunciar-ho va ser la diputada d’Esquerra, Norma Pujol.
La Generalitat torna a mostrar interès en la reactivació del canal de reg Aldea – Camarles 10 anys després. El projecte va quedar aturat el 2011, quan estaven a punt d’iniciar-se els treballs del punt de captació a Campredó. Ara, des de la Comunitat de Regants, s’han tornat a reprendre les reunions amb els propietaris dels terrenys.
La Fira d’Ocupació de les Terres de l’Ebre s’està celebrant a la Ràpita amb més de 700 acreditats. Allí, les empreses del territori hi oferiran fins a 500 llocs de treball d’incorporació immediata.
La campanya ‘Let’s Clean Up Europe’ ja ha recollit més de 70 tones de brossa en el que portem d’any. Més de 45.000 voluntaris han dut a terme fins a 695 petites accions de neteja a tota Catalunya, també a les Terres de l’Ebre.
A la Ribera d’Ebre, els parlarem de la implantació d’un nou programa de cura d’infants; ‘Temps per Cures’. Una iniciativa que, a la Terra Alta, ja ha estat tot un èxit.
I a la cultura visitarem ‘Erres’, una nova exposició al Centre d’Art ‘Lo Pati’ d’Amposta. No els deixarà indiferents.